marți, 2 februarie 2010

" PEACE "

"Eram disperat. Foarte disperat. M-am desenat: reprezentarea unui individ disperat, cu mainile si palmele intinse inainte si in jos, in maniera taranului lui Goya inaintea plutonului de executie. Am schematizat desenul in cateva linii si l-am incadrat intr-un cerc".

Pentru ca am auzit o multime de lucruri despre acest semn..cum ca ar fi satanist car ar reprezenta o cruce nu mai stiu eu cum...va spun..daca ne-am lua dupa toate astea atunci nu am putea face nimic ...am un medalion 'peace' pe care l-am purtat o perioada de timp si unii imi spuneau ca ar fi satanist.

In primul rand e doar un semn..ce ar putea sa faca ????

Intr'adevar nu l-am purtat cam 2 luni pana m-am gandit...intr'un sfarsit sa ma informez putin iar cand am vazut chiar m-am amuzat ...uite:

<<logo al campaniei pentru dezarmarea nucleara. Asta in martie 1958, la mai bine de 12 ani de la atacurile asupra oraselor japoneze Hiroshima si Nagasaki.Semnul a fost conceput de artisul englez Gerald Holtom si explicat grafic in felul urmator: linia care desparte cercul si semicercul astfel creat formeaza litera D, de la Dezarmare, iar bratele mici de jos formeaza litera N, de la Nuclear.
Semnul pacii a fost creat ca expresie a libertatii, nu a fost niciodata inregistrat de englezii de la CND sub copyright . Unele linii de imbracaminte scot bani frumosi din asta. Si au scos mai ales in perioada hippie.Hippiotii sunt cei care au "impus" ca acest semn este satanist(svastica nazista).>>



Acum...fiecare cu parerea lui dar eu cred ca nu este necesar sa luam in considerare tot ceea ce se spune si asta nu este valabil numai in cazul acesta.